[vagalume] RE: [vagalume] (PINO ¿?) PROPOSTA PRESENTACIÓN DO CALENDAAAAAAAAARIOOOOOOOOOOOO UUUUUUUUUUUUUUUUUH!!!

  • From: Pino Chao <arborearborinho@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vagalume@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 29 Jan 2011 21:30:04 +0100

estoy leyendo muy rapido porque no tengo casi bateria!
la presentacion del calendario estaba guai dejarla para el dia 26,ya que asi
queda con el aniversario de vagalume y vendra mas peña con eso!!!
asi ademas ese dia ya salen ala venta oficialmente!!!!!!

Date: Sat, 29 Jan 2011 17:57:02 +0100
Subject: [vagalume] (PINO ¿?) PROPOSTA PRESENTACIÓN DO
CALENDAAAAAAAAARIOOOOOOOOOOOO UUUUUUUUUUUUUUUUUH!!!
From: simeacuerdosi@xxxxxxxxx
To: vagalume@xxxxxxxxxxxxx

Hey Hey Mys Mys...

Pinocha ... (e os demais) que che parece entón o de facer a presentación do
CALENDARIAAAAZO o día 12 co rapaz (ou rapaza)
que quería promover a GALICOLA ¿?

Eu  preséntome voluntaria de apoio para ese día e si tal para preparar
INVITACIONS PARA A PEÑA ... que creo que para O ACTO
paga a pena o despliegue...   tamén (CLARO ESTÁ) podemos esperar ata o día 26 e
presentalo o día do aniversario...

Non teño ordenata así que remiro o mail o luns para ver que contestades.

Biquiños.

--
BRSL