[vagalume] Re: Xa sei que nos pasamos de axudas, puero bueno ...

  • From: bárbara soto <simeacuerdosi@xxxxxxxxx>
  • To: vagalume@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 25 Jan 2011 11:52:55 +0100

Eu nunca estiven en contra de pillar alghuna... o fin e o cabo esa pasta non
é das administracións se non de todolos cidadáns e para a peña que vive en
galicia en xeral...

O falamos na próxima Asamblea ¿?
 A verdade e que sería un puntazo e xa se fixeron tantísimas actividades en
Vagalume que
sería  la mar de fácil xustificar a actividade.
Lo malo: papeleos, xustificantes, facturas ¿? ... ... compensa ¿? ¿?
E CLARO: QUE TODAS AS VAGALUMES O VEXAN CORRECTO.

Eu creo que sí compensaría: o local de Vagalume a fin de contas é *un local
emblemático de Lugo* que leva movendo cutura dende os anos 80 e só se va
manter se é para algo e en certas condicions (QUE TAMÉN CO TEMAS DAS
Inspeccións Técnicas de Edificios a ver o que pasa...)....

O BON É QUE: Se tivésemos un bon local (arranxadiño e curiosito) tamén se
achegaría mais peña e mais diferente (a min por exemplo gustaríame ver a
aboa de alguén vindo a unha actividade)....poderíamos pensar de acondicionar
para facer concertos de maneira cñomoda...etc...

enfín, sempre o que vos pareza...que a mi se me está pirando la olla ya.

abrazos.

--
BRSL