[telescoperos] Re: refractor

  • From: "NICOLAS MORENO" <nicolator@xxxxxxxxx>
  • To: telescoperos@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 1 Sep 2008 11:26:00 -0400

Weena Wolf...

Sácate un telescopio....

MUY BIEN ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

FELICITACIONES

--
Nicolás Moreno Olavarría
Biólogo PUC

What is Life ?
Life is a Mirror in wich Universe
looks itself.

Nicolás Moreno

The only laws of matter are those which our minds must fabricate,
and the only laws of mind are fabricated for it by matter.
James Clerk Maxwell (1831-1879)

El problema de la humanidad es que los estúpidos están seguros de todo y los
inteligentes están llenos de dudas. Bertrand Rusell.