[sofienbergparken] Re: Vedr Purring/Inkassovarsel 25656 fra FIRESAFE

  • From: Catherine Munkvold <c_munkvold@xxxxxxxxxxx>
  • To: "sofienbergparken@xxxxxxxxxxxxx" <sofienbergparken@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 2 Apr 2014 20:00:39 +0000

Jeg slutter meg også til denne mailen, purringen er første kommunikasjon jeg
har fått fra dere og jeg ønsker også faktura der utført arbeid spesifiseres.
(Purring/inkassovarsel 25662).

Catherine Munkvold
Helgesensgate 42D
0553 Oslo

From: elisabeth@xxxxxxxxxx
To: sofienbergparken@xxxxxxxxxxxxx
CC: marit.jensen@xxxxxxxxxxx; firmapost@xxxxxxxxxxx
Subject: [sofienbergparken] Re: Vedr Purring/Inkassovarsel  25656 fra FIRESAFE
Date: Wed, 2 Apr 2014 19:20:53 +0000

Slutter meg til denne mailen. Purrimgen er første kommunikasjon fra dere, jeg
vil se faktura før jeg betaler.

Vennligst send til
Elisabeth Dalseg
Helgesens gate 42c
0553 Oslo

Den 2. apr. 2014 kl. 21:18 skrev "Else Havnevik Devold" <els-devo@xxxxxxxxx>:

Jeg har idag motatt en purring/inkassovarsel fra dere, men jeg har ikke

mottatt den regningen dere når purrer på.

Jeg har snakket med en nabo om dette varselet og hun har også mottatt  varsel
fra dere idag. Hun har heller ikke mottat noen faktura fra dere  tidligere!

Det kommer ikke fram hva denne purringen gjelder utenom at det står  000253042
og så at jeg skylder dere 4 375,- kr.

Kan dere sende meg fakturaen der det framkommer hvilken jobb dere har utført
for meg og spesifisere hvorfor dette koster kr 4 375,-?

Jeg antar at purringen gjelder brannsikring av boden i trappen ovenfor
leiligheten min i Helgesensgate 42a.

Jeg kan ikke vurdere om boden nå er brannsikret og ber om at dere dokumenterer
hva dere har gjort for å brannsikre boden.

Jeg har sendt denne mailen om uvoerenstemmelsene i kopi til de andre beboerne i
Sofienbergparken borettslag til orientering, da jeg antar at vi er flere som
har fått den samme Purringen/inkassovarselet fra dere i FIRESAFE

Jeg kommer ikke til å betale dette kravet, før dere redegjør for hvilken jobb
dette beløpet skal dekke.

Mvh  Else Havnevik Devold

Sofienbergparken borettslag

Helgesensgate 42 a