[sofienbergparken] Re: Vedr Purring/inkassovarsel fra FIRESAFE

  • From: My Line B Sælensminde <myline@xxxxxxxxxx>
  • To: sofienbergparken@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 4 Apr 2014 15:35:53 +0200

Hei naboer,

Til informasjon så har også jeg mottatt inkassovarsel fra Firesafe, og det til
tross for at de aldri har vært på befaring eller utført arbeid i min bod. Jeg
har sendt dem egen mail og bedt dem rydde opp i saken. Og blir ikke det gjort
raskt, går jeg videre til Forbrukerrådet. Slike useriøse firmaer bør bare lukes
ut av markedet.

God helg!

My Line Sælensminde
Karlstadgt. 12 B