[smartdoctor] Re: specijalizacija

  • From: Jasna Vucak <jasna.vucak@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 13 Sep 2011 01:22:47 -0700 (PDT)

Prvo , tako uopće nije u Sloveniji niti je ikad bilo. Benevolentno ću pomisliti
da ste pomiješali to što su onima koji su imali spec iz opće dozvolili da
promijene naziv i budu spec obiteljske , svi ostali, uključivo ljudi pred
penziju su morali na spec ako su htjeli titulu specijaliste.
Drugo 2003/04 je 180 ljudi otišlo na spec, - dakle nije istina da se spec nije
mogla dobiti , svi koji su htjeli mogli su se javiti na natječaj i dobili bi
jer su te godine primljeni svi koji su se javili a isto se dogodilo i svake
slijedeće upisne godine. Ako je do sada oko 450 ljudi upisalo/završilo
specijalizaciju onda je pravo pitanje kako su oni mogli i što se to stvarno
događa s onima koji ne mogu? Jasna