[smartdoctor] Re: specijalizacija

  • From: Tajnik Kohom <kohomtajnik@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 9 Sep 2011 05:34:04 -0700 (PDT)

To je na tragu prijedloga koji je već na našem 2. Kongresu ispred KoHOM-a
otišao prema Katedri, tj, da LOM-ovima koji već 20 godina neprekidno rade u OM
bude po automatizmu priznat status specijaliste, a oni 15-20 godina polože
ispit po najkraćem programu ...

Leonardo Bressan, dr med
Glavni tajnik KoHOM-a
Predsjednik Podružnice KoHOM-a za PGŽ
Predsjednik Skupštine koncesionara PGŽ
Predstavnik koncesionara PGŽ u UV DZ PGŽ
Član Koordinacijskog odbora za borbu protiv ovisnosti Grada Rijeke
Član Operativnih radnih skupina pri HZZO za e-zdravstvo