[smartdoctor] Re: specijalizacija

  • From: Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 10 Sep 2011 07:08:08 +0200

A što je s nama koji smo spec. neke druge specijalnosti iz
PZZ(med.rada,školska medicina)a bili smo prisiljeni ići u zakup kao
liječnici bez spec.,jer bili smo stariji od 50 godina,dakle stari za novu
spec. a bome i za novi početak.Tada sam mislila da mi je prekasno za čisti
privatluk,velika ulaganja koja mi se glede starosti ne bi nikad vratila,Tada
sam izgnana s vlastitog radnog mjesta(med.rada)u vlastitoj Državi,da bi na
moje r.m. bio primljen "kolega"izbjeglica iz Bosne.Toliko o pravdi
Pozdrav svima
Pozdrav L.G.