[smartdoctor] Re: [smartdoctor] svijetla budućnost

  • From: Dijana RS <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 12 Aug 2012 20:10:59 +0200

I sad neka mi netko kaže da smo Ida i ja paranoične?!
Ipak se grupna praksa svela na naše tumačenje: 14-satnu dostupnost pacijentima.

Znate kako će to izgledati: zvati će i dolaziti kada žele za sve i svašta.
Pacijenti kolegice koju trenutno mijenjam namjerno zovu ravnateljicu dz-a u
kontru smjenu od one koju mi radimo i onda se žale da nas ne mogu dobiti na
telefon i da kod nje žele ostaviti narudžbu za svoje lijekove. Obzirom da je
ravnateljica friško sjela na svoj novi položaj, kolegica je u početku uzela par
narudžbi da bi se sad to proširilo do te mjere da su i nju izludili jer oni
uporno zovu i naručuju. Ne nama, nego ravnateljstvu.
Eto 14- satne dostupnosti. I toliko o fer pacijentima.

U COM dolaze zbog svega i svačega. Uglavnom ne zbog onoga što zahtjeva naš
pregled i našu intervenciju. Čak i zato da bi im prepisali trajnu terapiju jer
je njihov dr u kontra smjeni i tamo moraju čekati.

A o pušačima, metaboličkim sindromima i inima svi sve znamo. Dođu u ordinaciju
izmjeriti GUK jer žele znati koliko je obzirom da su večer prije jeli špek,
grožđe i slično. A pacijent sa tri stenta i nakon 2 i infarkta miokarda kaže da
mu je baš ok kad puši.
I mi trebali odgovarati za to?

Kolege, predlažem svima da uputimo pozive novinarima da dođu u naše ordinacije
( pogotovo ruralne) i tamo provedu par sati. I nakon toga neka napišu članke
kako izgleda samo dio našeg radnog dana.
Jeste za?

Možda nas onda shvate ozbiljno i vide da ne blefiramo i da ipak veći dio nas
radi od- do i odradi kako treba svoj radni dan.

Lp svima, Dijana RS

Poslano s mog iPhone uređaja