[smartdoctor] Re: [smartdoctor] naknada štete domu zdravlja

  • From: Danko Pušćenik <danko0009@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 1 Oct 2014 17:09:47 +0200

Kolegice,ja  nisam u DZ već u koncesiji ali pouzdano znam da takvu kaznu ne
mogu odrezati.
Naime primanja liječnika koji su DZ nisu vezana uz prihodovanja
ordinacije(glavarina,DTP etc.) pa ne mogu niti tako razrezivati kaznu.U
svakom slučaju treba konzultirati sindikalnog odvjetnika.Ukoliko ste član
Kohom-a ,možete konzultirati i našeg odvjetnika.

Lp

Dana 1. listopada 2014. u 13:14 Ana Posavec Andrić <anaposavecdr@xxxxxxxxx>