[smartdoctor] Re: [smartdoctor] naknada štete domu zdravlja

  • From: Natasa Ban Toskic <natasa.bantoskic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 1 Oct 2014 17:19:36 +0200

Ana, pročitaj Zakon o radu /nadoknada štete/ i KOlektivni ugovor  - imaš na
vebu HLS - na žalost, fakat ima elemenata za takvu  vrstu naplate štete,
ali moglo bi se dogovoriti unutar dz kako to regulirati, a da se zaštite
zaposlenici/ gdje ima želje ima i načina/. Obrati se sindikalnom
povjereniku, voditelju službe ili zaposleničkom viječu za savjet.lp

Dana 1. listopada 2014. u 13:14 Ana Posavec Andrić <anaposavecdr@xxxxxxxxx>

--
Nataša