[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] naknada štete domu zdravlja

  • From: Ana Posavec Andrić <anaposavecdr@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 3 Oct 2014 13:29:57 +0200

hvala vam na pomoći, javio mi se odvjetnik komore gosp. Karaula i objasnio
mi je da se kazna zaposleniku može naplatiti samo ako je grška napravljena
namjerno ili krajnjom nepažnjom, što poslodavac treba i dokazati, dakle
nema elemenata u ovom slučaju, pogotovo još stoga što grešku nisam
napravila ja. U svakom slučaju kaznu platiti neću, uložit ću prigovor, a
ovisno o daljnjim postupcima doma zdravlja ću i ja postupiti, ako će
inzistirati na sudu, idemo na sud :-) ne želim popustiti jer mislim da je
ovo samo prva kap u moru takvih kazni koje će nas snaći, barem u mom domu
zdravlja KC-KŽ