[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] IZVJEŠTAJ SA SASTANKA KoHOM-a U SPLITU 5.3.14.

  • From: J Soic <jsoic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 10 Mar 2014 04:14:43 -0700 (PDT)

Hvala Vam, kolegice, na ovom optimističnom i pozitivnom razmišljanju.
J.Šoić

On Monday, March 10, 2014 12:04 PM, sanja scarpa <sanjascarpa@xxxxxx> wrote:

BRAVO! Treba isticati pozitivne stvari , a ne se stalno vraćati unatrag.
Lp svima Sanja
> Od: "Ljiljana Lulic-Karapetric" <ljiljana.lulic.karapetric@xxxxxxxxx>
> Za: LISTA <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
> Datum: 10.03.2014 10:34
> Naslov: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor]
> Re: [smartdoctor] IZVJEŠTAJ SA SASTANKA KoHOM-a U SPLITU 5.3.14.

Dragi svi,
od samog početka sam u središtu događanja. Sada starija za 5 godina, da li
mudrija  vrijeme će pokazati...
Možda ipak pozivim koju godinu mira  i zadovoljstva bez optorećenja što je
pravedno a što nije .
Nadam se da se slažete da nam je ipak malo bolje;
- imamo listu na kojoj možemo komunicirati
- mnogi od nas se poznajemo i " u živo "
- mnogi smo stekli nove prijatelej među kolegicama i kolegama
- imamo ipak punp bolju komunikaciju sa HZZO
- poziciju u HLK nikad nismo imali bolju
- sudjelujemo u reformi u kojoj su ukljućeni naši kolege LOM/SOM
 -imamo dobru suradnju sa udrugama pacijenata
- pripremamo 5. kongres na kojem educiramo jedni druge
- naravno imamo i rasprave, neka neslaganja, pritužbe
ali iznad svega možemo govoriti  da nas se i čuje...
Koliko ćemo uspjeti kao Udruga  ovisi o NAMA SAMIMA I NAŠOJ VOLJI  DA POMOGNEMO
SVOM KOLEGI BRATU....
Svima želim  lijep i uspješan radni tjedan
Ljiljana

Dana 10. ožujka 2014. u 08:29 J Soic <jsoic@xxxxxxxxx> je napisao/la:

Mislim da je žalosno da se mi i danas tako tvrdo dijelimo na potpisnike i
nepotpisnike. Čak to i niste trebali tako posebno naglašavati na početku svog
maila, poštovana kolegice Vikice; mi svi taj hladan odnos i tu distancu jako
dobro osjećamo i u stvarnosti. Taj stav da je netko Pravednik, a svi drugi nisu.
> [...]
>bi nam došlo.
>Jer nam na te sastanke uskoro više neće nitko doći. Okrenut će se Vođe i
>najbliži im suradnici, a iza leđa više neće biti nikoga. (Ili se to već
>dogodilo?)
>Lijepi pozdrav i ugodan radni tjedan svim kolegama i kolegicama. Jesu li
>potpisali ili nisu, meni je zbilja svejedno.
>Jadranka Šoić
>

>On Monday, March 10, 2014 7:34 AM, Marija 2 <marija.plepelic-kluk@xxxxxxxxxxx>
>wrote:
>

>-slažem se,medalja ima dva lica ali obraz bi trebao biti jedan.

 prava, zaključci i tvoj izvještaj su u
> [...]
>bila.
>
>Što se tiče "klikanja", o kojem najviše pišu oni koji nisu potpisali novi
>ugovor (malo mi je to apsurdno), nisam uopće opterećena s njim. Ne pazim
>opsesivno jesam li upisala svaki dtp koji sam napravila, jer ionako na kraju
>mjeseca imam daleko više fakturiranih računa nego što mi budu plaćeni. Jer,
>vjerovala ti ili ne Vikice, pacijent mi je važniji nego klikanje, znam svoj
>posao, imam dosta dobro opremljenu ordinaciju i svašta radim.
>
>Što se tiče poziva iz HZZO-a kolegama da nisu povukli sav novac koji su
 matram to fer sa njihove strane. Jer iz iskustva znam da
> [...]
>govori i izjava župana novinarima, nakon potpisivanja ugovora,  da je DZ
>Split dobio više 10,5 mil kuna???).
>"naklikati" - tako da taj dio nije fiksan)
>dragi kolega Lazić (a znamo da je u istoj ulozi bio u Domu zdravlja u
>Zagrebu i kolega Malnar) da bi podučio kolege u Domu zdravlja kako
>"zabilježiti sve što rade" tako da se istovremeno klika "konzultacija i
>savjet"? i sl. Neki kolege su jako uspješno "savladali" ovu vještinu i bili
>pohvaljeni od "profesora".

>izostaviš" - jer je činjenica da se kolege poziva iz HZZO-a da nisu "povukli
 redstava koji su im namijenjeni za DTP" ili u prijevodu - niste
>dovoljno napisali DTP-a
>Hrvatskoj (nisu u svojim sredinama), tko ih plaća, kako se ta "edukacija"
>stručno zove, da li je prijavljena i  bodovana od strane komore?
>postoje), onda neka se samo izjasne kolege, u čijem interesu rade (novčani
>dio neka ostane tajna).

>ugovora (zapravo se NIŠTA  nije pravno promijenilo)
 njim ugovorima, te nas nepošteni
>pritisci sa strane HZZO-a neće pokolebati (zatezanje isplate glavarina,
>smanjivanje glavarina velikim timovima, pa isto vraćanje - svjesni smo da to
>nije slučajno, zatim slanje poziva na potpis preko Ceziha, što su prenijeli
>neki programi, sada i slanje pismenih poziva nepotpisnicima, samo je
>trošenje novaca)
>našu obranu, ako su humanisti)
>nas puno reformi zdravstva, puno ravnatelja, ministara), znamo svoj posao,
>ne nalazimo zadovoljstvo u "prikazivanju svoga rada administraciji", već nam
>je u interesu pacijent i stručnost
 m treba vremena, i tražimo i dalje da se donesu vremenski