[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Zamjena za kraće odsustvo u ordinaciji

  • From: Dijana RS <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 23 Mar 2014 20:57:42 +0100

Jasminka,

Ja sam se prije mjesec i pol dopisivala s odvjetnikom vezano uz radno
vrijeme i odluku tko odredjuje nas raspored.
Obzirom da u novom-starom Pravilniku imamo dva potpuno oprecna clanka
vezano uz to tko odredjuje nase radno vrijeme, pravnik je rekao da je to
siva zona i da je samo pitanje vremena kada ce se to pojaviti kao novi
problem i kao spor izmedju nas i ravnatelja koji ce nam htjeti odrediti
raspored rada.
U čl.8 piše o preraspodjeli radnog vremena subotom, ali ne piše da je to u
ovlasti ravnatelja. Također, taj članak se poziva na čl. 6 gdje također
nema ovlasti ravnatelja.
Ali u čl 11. piše o organizaciji radnog vremena ordinacija PZZ-a koje su u
mreži javne zdravstvene službe ( a to smo i mi). I tu se u stavku 3
spominje obaveza ravnatelja u organizaciji radnog vremena sukladno
potrebama organizacije djelatnosti hitne medicine iz stavka 1 i 2.
I ovo, kao i sve do sada ovisi samo o tome kako tko tumaci Pravilnik...
LP; Dijana

Dana 20. ožujka 2014. u 23:01 Jasminka Tkalec <jtkalec@xxxxxxxxx> je