[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Zamjena za kraće odsustvo u ordinaciji

  • From: Jasminka Tkalec <jtkalec@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 20 Mar 2014 23:01:24 +0100

Prema novom Pravilniku o radnom vremneu, ravnatelji DZ više nemaju ovlasti
o određivanju radnog vremena koncesionara, znači mora biti ispunjen uvjet
barem dva dana poslijepodne i tri dana ujutro, ili parni neparni datumu,
fiksni dani ujutro i poslijepodne, uvjet je samo da barem dva dana u tjednu
radimo poslijepodne. Nadoknada "duga" od pola sata dnevno mora biti
subotom, prema novom Pravilniku  NE OVISI raspored subota o ravnatelju
nadležnog DZ,  i odlučujemo sami kako ćemo to nadoknaditi ( ja osobno
izabrala sam varijantu jedna subota 10 sati u "komadu").
DZ može na Upravnom vijeću donijeti bilo kakav raspored radnog vremena za
svoje službe, domske liječnike, ALI NEMA NIKAKOVE INGERENCIJE oko
određivanja našeg radnog vremena u smislu par-nepar, subote, a kamoli da
nam određuje sa kime se mijenjamo za vrijeme GO ili odsutnosti sa posla.
Nažalost, još uvijek ima ravnatelja koji smatraju da za njih ne vrijede
isti propisi, zakoni, pravilnici pa na ovako bezobrazan način pokušavaju
riješiti svoju neposobnost/neznanje ili je to jednostavno prezentacija
stava "ja sam jači ". Mislim, ravnatelj se poziva na zamjenu  koju je
kolegica osigurala u 2013.g. a  koja je "izazavala pomutnju" i u koliziji
je sa odlukom upravnog vijeća iz veljače 2014.???? Kakvi nam upravljaju DZ
-a još je i čudno da domovi zdravlja uopće postoje
Jasminka