[smartdoctor] Zamjena za kraće odsustvo u ordinaciji

  • From: JASNA SLOVACEK <slovacek.jasna@xxxxxxxxx>
  • To: lista br 2 <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 20 Mar 2014 19:24:40 +0100

Poštovani,

 u privitku je dopis -opomena ravnatelja Doma zdravlja
Bjelovarsko-bilogorske županije kojim on nameće svoju volju i određuje meni
koncesionaru tko će mi biti zamjena. Moja ordinacija ima ugovor o zamjeni
sa kolegom koji radi u Bjelovaru udaljenom 12 km od Rovišća, zbog toga što
u istoj zgradi radi još jedan tim on meni nameće da se ja moram mijenjati
sa tim timom i da je njemu tu ovlast dalo upravno vijeće u sklopu
pravilnika o radnom vremenu. Da li netko ima sličnih iskustava i da li mi
možete poslati broj mobitela ili mail našeg odvjetnika da to istraži. Usput
budi rečeno Dom zdravlja nema sa mojom ordinacijom potpisan Ugovor o
zamjeni i prijeti da će me prijaviti HZZO-u.

Unaprijed zahvaljujem,

Jasna Slovaček-Cesarec