[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] ALICA U ZEMLJI ČUDESA...

  • From: "Roko Fantulin" <oom.roko.fantulin@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 16 Oct 2013 08:58:20 +0200

  Nije to samo slučaj sa udrugom Kohom u Hrvatskoj ,
  ili  nekoj drugoj , tako je u čitavom svijetu i u svakom
  segmentu ljudskog djelovanja .
  Ljudi su koncentrirani na rješavanje "točkica" (lijevi
  -desni , crni -bijeli , potpisnici -nepotpisnici i sl. ), a
  zaboravljaju te točkice povezati u mrežu da bi dobili širu
  sliku.
  Ego vlada ukupnim ljudskim ponašanjem i zato smo
  tu gdje jesmo , porobljeni već tisućljećima na svim
  razinama.
  Konkretno , je li  moglo biti slučajno da su nam ponuđeni
  novi ugovori dok su stari još vrijedili, upravo sračunato
  da nas se podijeli čak i u okviru jedne Udruge , da ne spominjem ostale  ?
  Najlakše je ljudima baciti kost , pa nek se glože , jako
  dobro znaju kreatori takve politike.
  I je li slučajno da su se na Skupštini iskazale najniže
  ljudske osobine u svezi napada na drugu osobu pred
 velikim auditorijem u svezi neplaćanja članarine , problema koji se trebao
riješiti u četiri oka ?!
  I je li slučajno da se oni koji su dali najviše za Kohom
  sad osjećaju jadno , razočarano i napuštaju ono u šta
  su uložili toliko truda i vremena ?
  Nije slučajno kolege ,  ni u Kohomu , ni u bilo kojoj
  drugoj udruzi koja promiče boljitak u bilo kojem segmentu
  ljudskog djelovanja i postojanja.
  Ne radi se samo o tome da bi mogli nestati kao nacija,
  već i kao civilizacija  ako ne promijenimo svoju percepciju
  onoga tko smo i odakle dolazimo.

 PS. Sve pohvale organizatorima Kongresa .     Pozdrav