[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] ALICA U ZEMLJI ČUDESA...

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 15 Oct 2013 21:22:20 +0200

Sve su to parcijalna pitanja u VELIKOM PITANJU! ŠTO JE TO U NAMA HRVATIMA
pametni,inovativni,intuitivni,vrijedni,borbeni,druželjubivi,kršćani /i u
 NAJDRAŽOJ LIJEPOJ NAŠOJ/ Bogom dana zemlja-sukus svega na maloj površini/
 ŠTO NAM NEDA NAPRIJED.Zašto toliki sukobi pametnih i požrtvovnih
ljudi,zašto tolikog jala,
prepucavanja i na kraju odustajanja boraca.Možda kukavičkog?
Znadete li za pojam "odumiranja velikih obitelji" -ostaju bez
nasljednika-loza se prekida jer nisu /ili možda jesu/ završili svoju
funkciju  u određenom periodu vremena.
Slično možemo primijeniti i na hrvatski narod i njegov opstanak.Ako ne
zavrijeđujemo opstanak na ovom Planetu ,a to ovisi samo o nama,NESTAT ĆEMO
KAO NACIJA!!
I NITKO NIJE ZA TO KRIV OSIM NAS SAMIH!

Dana 14. listopada 2013. 20:24 Marija Klaric

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević