[smartdoctor] RE: [smartdoctor] ALICA U ZEMLJI ČUDESA...

  • From: "Marija Klaric" <marija.klaric1@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 14 Oct 2013 20:24:42 +0200

Poštovani IO KOHOM-a ,

molim da me se briše sa liste članova KOHOM-a.

Dragi prijatelji diljem lijepe naše, ukoliko vas put nanese prema jugu, bit
će mi čast ugostiti vas u mojoj praksi, gradu ili domu.

Samo se javite, uvijek se radujem našem druženju ili napisanoj riječi

Moj e-mail:

marija.klaric1@xxxxxxxxxxx

Srdačni pozdravi,

Marija ( Meri ) Klarić