[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: Fwd: Predavanje sOMice!

  • From: <bozena1910@xxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 21 Mar 2014 10:57:16 +0100

_______Ja sam se obavezala održati predavanje u O.Š.i do sada sam održala
predavanje"Pravilno držanje tijela",sada bih trebala o pubertetu i zdravoj
prehrani i ako je moguće kolegice  da mi pošaljete materijale bila bih Vam neizmjerno
zahvalna.
Hvala unaprijed.
Božena Kožić_______________________________________________________
Od: "Ljiljana Ćenan" <ljiljana.cenan@xxxxxxxxx>
Za: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Datum: 20.03.2014 20:34
Naslov: [smartdoctor] Re: Fwd: Predavanje sOMice!

Hvala na čestitkama. Imam izrađene prezentacije: Pubertet, za 4. razred OŠ, Piramida zdrave
prehrane za 1. razred OŠ, Nepravilno držanje, krvarenje iz nosa i lijekovi oko nas, za 1.
razred OŠ, te Spolni razvoj djeteta, koje sam održala roditeljima učenika 3-ih razreda OŠ.
Članovi KoHOM-a koji planiraju predavati te teme i kojima bi prezentacije bile od pomoći,
neka mi se slobodno jave, pošaljem prezentacije.Pozdrav od seoske doktorice.Dana 20. ožujka
2014. u 15:55 Jasna Ercegović <jercegovic66@xxxxxxxxx <jercegovic66@xxxxxxxxx>>
je napisao/la:
Bravo Ljiljana, hvale vrijedna aktivnost! Čestitam! Iz dana u dan nas
oduševljavaš svojim opusom kvaliteta! Pozdrav uz Kaštela! Jasna Ercegović

<athelas.loraiel@xxxxxxxxx>>:

Mario s iphonea

Begin forwarded message:

http://os-acesarec-ivankovo.skole.hr/?news_hk=1&news_id=250&mshow=290#mod_news