[smartdoctor] Re: Fwd: Predavanje sOMice!

  • From: Ljiljana Ćenan <ljiljana.cenan@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 20 Mar 2014 18:39:34 +0100

Hvala na čestitkama.

Imam izrađene prezentacije: Pubertet, za 4. razred OŠ, Piramida zdrave
prehrane za 1. razred OŠ, Nepravilno držanje, krvarenje iz nosa i lijekovi
oko nas, za 1. razred OŠ, te Spolni razvoj djeteta, koje sam održala
roditeljima učenika 3-ih razreda OŠ.

Članovi KoHOM-a koji planiraju predavati te teme i kojima bi prezentacije
bile od pomoći, neka mi se slobodno jave, pošaljem prezentacije.
Pozdrav od seoske doktorice.
Dana 20. ožujka 2014. u 15:55 Jasna Ercegović <jercegovic66@xxxxxxxxx> je