[smartdoctor] Re: Fwd: Predavanje sOMice!

  • From: dr. Rašić-Roso <rasic.roso.blazenka@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 21 Mar 2014 13:52:42 +0100

Može i meni.Veliko Hvala...
  ----- Original Message -----
  From: bozena1910@xxxxxx
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Friday, March 21, 2014 10:57 AM
  Subject: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: Fwd: Predavanje sOMice!

  _______Ja sam se obavezala održati predavanje u O.Š.i do sada sam održala
predavanje"Pravilno držanje tijela",sada bih trebala o pubertetu i zdravoj
prehrani i ako je moguće kolegice  da mi pošaljete materijale bila bih Vam
neizmjerno zahvalna.

  Hvala unaprijed.

  Božena Kožić_______________________________________________________
  > Od: "Ljiljana Ćenan" <ljiljana.cenan@xxxxxxxxx>
  > Za: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  > Datum: 20.03.2014 20:34
  > Naslov: [smartdoctor] Re: Fwd: Predavanje sOMice!

  Hvala na čestitkama.

  Imam izrađene prezentacije: Pubertet, za 4. razred OŠ, Piramida zdrave
prehrane za 1. razred OŠ, Nepravilno držanje, krvarenje iz nosa i lijekovi oko
nas, za 1. razred OŠ, te Spolni razvoj djeteta, koje sam održala roditeljima
učenika 3-ih razreda OŠ.

  Članovi KoHOM-a koji planiraju predavati te teme i kojima bi prezentacije
bile od pomoći, neka mi se slobodno jave, pošaljem prezentacije.
  Pozdrav od seoske doktorice.
  Dana 20. ožujka 2014. u 15:55 Jasna Ercegović <jercegovic66@xxxxxxxxx> je
napisao/la:

    Bravo Ljiljana, hvale vrijedna aktivnost! Čestitam! Iz dana u dan nas
oduševljavaš svojim opusom kvaliteta! Pozdrav uz Kaštela! Jasna Ercegović

      Mario s iphonea

      Begin forwarded message:

http://os-acesarec-ivankovo.skole.hr/?news_hk=1&news_id=250&mshow=290#mod_news