[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] HZZO i smjernice i praćenje propisivanja prema šifri liječnika

  • From: ordinacijajkg <ORDINACIJAJKG@xxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 26 Oct 2013 17:03:36 +0200

Hvala na savjetu ali sam pitala vezano za "novosti od 01.09.13."imale li kakve
promjene, budući se prvi put sada spominje bolnički/vanbolnički ( misle li na
Domsku sekundarnu specijalistiku ili ne , nije točno specificirano). Naime
imala neki dan prilično neugodno iskustvo ( telefonski) od jednog vanbolničkog
specijaliste.
Zvala sam i HZZO - rečeno mi je " ......ako kolega ima važeću licencu (???) VI
sami odlučujete hoćete li se složiti s njim ili ne (?????).

JKG