[smartdoctor] pametni znaju čemu služi pojas

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Apr 2012 11:10:22 +0200

NARAVNO,Ida

From: smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx
[mailto:smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx] On Behalf Of Bojana Nikolić
Sent: Wednesday, April 18, 2012 5:51 PM
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [smartdoctor] Re: Novosti iz NN

ja sam odlučila sama sa sobom:

ja neću potpisivati takve potvrde.

b.

2012/4/18 Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>

U startu sve prekinuti Izjavom da mi nismo sudsski vještaci a ni
kompetentne osobe koje bi davale takva mišljenja.Neka si nađu drugi
put.
Tješimo se,isto je i s prosvjetom.No oni su još "splašeniji" od nas i
još se nisu ni minimalno organizirali /moja sestra je u
prosvjeti-prestrašno je što njima rade iako moram priznati da im je
radno vrijeme puno kraće/
Osobno mislim da je njihov posao još teži i odgovorniji od
našeg.Nažalost,to se ne mjeri.Koliki je utjecaj učitelja,nastavnika na
budućnost djeteta.Ogromna!!

Dana 18.4.2012., kontakt Morena Butkovic

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević