[smartdoctor] Re: anketa za djelatnike domova zdravlja

  • From: Ivana Babić <ivana.babicdr@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 27 Oct 2014 21:20:06 +0100

odlična ideja

dodat još malo da se strukturira upitnik i možda u bolje iskoristivoj
formi- surveymonkey? (ovo će vam bit muka obrađivat,a i opisne upitnike
malo ljudi ispuni) kandidati za rad na upitniku na fejsu -mladi liječnici u
PZZ?

dodala bih pitanja:
- jeste li razmišljali o odlasku na rad u inozemstvo?
ako da zbog čega (Likertova skala): bolje plaće- boljih uvjeta rada- bolje
organizacije rada- mogućnosti napredovanja- manje pacijenata dnevno...
- jeste li zatražili dokumentaciju za rad u inozemstvu?
ako da- biste li razmislili ipak o (ne)odlasku ukoliko se poboljšaju uvjeti
rada?
-radite li u dežurstvu PZZ?
- ako da: je li rad dobrovoljan? jeste li plaćeni po kolektivnom ugovoru?
da li ste potpisali ugovor?
- imate li sastanke sa DZom u vezi prava i obveza i ostalom tematikom?

prijedlozi za "nagrađivanje":
stimulacija prema izvršenom DTP-u
stimulacija za uvedene dodatne sadržaje - npr. savjetovalište
stimulacija prema broju panela
dodatni prijedlog opisno-

domski, dodajte molim još pitanja i prijedloga za "nagrađivanje" , sad mi
ne pada na pamet što još anketom želimo/te reći...