[smartdoctor] Re: anketa za djelatnike domova zdravlja

  • From: Dr Leonardo Bressan <ordinacija.dr.leonardo.bressan@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 27 Oct 2014 15:21:57 +0100

A koji to mogu biti objektivni razlozi ?

*Leonardo Bressan, dr med*
/Predsjednik Nadzornog odbora KoHOM-a
Predsjednik Podružnice KoHOM-a za PGŽ
Predsjednik Skupštine koncesionara PGŽ
Član Koordinacijskog odbora za borbu protiv ovisnosti Grada Rijeke/

On 27.10.2014. 12:02, Daniela wrote:
Ovim putem proslijeđujem anketu koju je sastavio naš kolega, ali se ne želi eksponirati zbog objektivnih i subjektivnih razloga, a mislim da nije niti bitno tko i zašto je sastavlja jer smo svi mi "domski" manje više u istim problemima . Stoga vas molim da je popunite i vratite na moj mail, čisto da vidimo koliko nas ima i što nas najviše tišti.

Hvala unaprijed i pozdrav svima na listi...

--
Daniela