[smartdoctor] Re: anketa za djelatnike domova zdravlja

  • From: "Dr. Peček" <oompecek@xxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 27 Oct 2014 14:56:19 +0100

Danas čitam u VL, da je preko 750 liječnika podnijelo zahtjev za odlazak iz zemlje, a oko stotinu bi došlo raditi u Hrvatsku (ali to su uglavnom susjedi i ljudi koji su zbog braka ili sličnih razloga došli ) Hoću reći da treba vladajuće sada stisnuti i iskoristiti ovo vrijeme da dignemo svoj položaj na zasluženu razinu odnosno da dobijemo što želimo,

inače za pet do deset godina pitam se tko će ostatiti i tko će raditi .....
Čak sam vidjela da ima kolega starijih od 60 godina koji su podnijeli zahtjev da napuste lijepu našu..... Mislim da mi sada imamo priliku da svojih zahtjevima uredimo sustav ,ako ne za nas barem za generacije koje dolaze
Dana 27.10.2014. 12:02, Daniela je napisao:
Ovim putem proslijeđujem anketu koju je sastavio naš kolega, ali se ne želi eksponirati zbog objektivnih i subjektivnih razloga, a mislim da nije niti bitno tko i zašto je sastavlja jer smo svi mi "domski" manje više u istim problemima . Stoga vas molim da je popunite i vratite na moj mail, čisto da vidimo koliko nas ima i što nas najviše tišti.

Hvala unaprijed i pozdrav svima na listi...

--
Daniela