[smartdoctor] ZAGREBAČKA ŽUPANIJA: Ugovor o zakupu poslovnog prostora

  • From: Senad Muslić <senad.muslic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 16 Mar 2014 12:47:50 +0100

Kolegice i kolege Zagrebačke županije,

            nastavno na prošle mailove, dužan sam prenijeti vam slijedeću
informaciju: usmeno sam obaviješeten da je Ured za zdravstvo i socijalnu skrb
Zagrebačke županije obavio s pravnom službom DZ-a konzultacije o spornom
Ugovoru o zakupu poslovnog prostora i da su im navodno dali svoje komentare,
ali da ih ja ne mogu dobiti, što je suprotno postignutom dogovoru sastanka sa
županom Zagrebačke županije.
Također, rečeno mi je da se Ured ne misli miješati u nadležnost DZ-a obzirom da
sklapanje ugovora nije u njihovoj nadležnosti.

            Obzirom da većina koncesionara u prostorima DZ-a nije potpisala
ponuđeni ugovor niti je poslala svoj odgovor ravnatelju DZ-a, u privitku šaljem
šprancu odgovora.

           Nužno je potrebno da ju popunite, potpišete i preko voditelja
ispostava DZ-a dostavite ravnatelju.
           Molim da ju dostavite ostalim kolegama koncesionarima obiteljske,
pedijatrije, ginekologije i stomatologije kako bi mogli poslati odgovor.

S poštovanjem,

Senad Muslić