[smartdoctor] ZAGREBAČKA ŽUPANIJA: Ugovor o zakupu poslovnog prostora

  • From: Senad Muslić <senad.muslic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 3 Mar 2014 15:12:26 +0100

Kolegice i kolege Zagrebačke županije,

         obzirom da je uprava DZ Zagrebačke županije nastavila distribuirati na
potpis nepovoljan i protuzakonit Ugovor o zakupu poslovnog prostora, poslao sam
dopis županu Zagrebačke županije u kojem ga upozoravam na postupanje uprave
DZ-a. Dopis je dostavljen na znanje i pročelnici Ureda za zdravstvo Zagrebačke
županije.

          Pozivam sve kolege da ne potpisuju za nas nepovoljan ugovor i da o
tome obavijeste sve kolege u svom okruženju (OM, pedijatre, ginekologe i
stomatologe)!

S poštovanjem,

Senad Muslić