[smartdoctor] RE: [smartdoctor] ZAGREBAČKA ŽUPANIJA: Ugovor o zakupu poslovnog prostora

  • From: "Mladen Krnic" <mladen.krnic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 4 Mar 2014 20:02:17 +0100

Pozdrav Senade,

šaljem ti u privitku dopis u vezi ugovora o zakupu koji smo urudžbirali
u DZ Zagrebačke županije, kao i  u Zagrebačkoj županiji. Isti je
urudžbiran prije tri mjeseca. Odgovora nema do danas, tek smo prije tri
tjedna imali zajednički sastanak sa voditeljem ispostave Ivanić Grad,
koji nam je došao <pojasniti> ugovor. Tada je dogovoreno da nam se
izradi probni obračun za već plaćene režije za proizvoljni mjesec, no od
svega toga ništa!  Nikom nije jasno kako bismo to trebali plaćati režije
i na koje to kvadrate. Ja takav ugovor ne mislim potpisati. Koliko ja
znam, za sada u Sv I Zelini mislim da nitko još nije potpisao nove
ugovore (osim možda dr.Kamenarić?).
Pozdravljam tvoje obraćanje Županu i pravnoj službi Županije!
Uvijek me, po vlastitoj želji, možeš kontaktirati.

Mladen