[smartdoctor] DEŽURSTVA VIKENDOM I BLAGDANOM

  • From: Morena Debogovic <morena.debogovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 16 Mar 2014 11:05:14 +0100

Drage kolegice i kolege,

javljam da je ovaj tjedan u Ispotavi Velika Gorica održan "satanak"
(koordinator sastavio dopis bez ur.broka, klase i faximila) o dežurstvima
vikendom i blagdanom, na kojem je koordinator od domskih kolega tražio da
se potpišu da su suglasni dežurati, inače slijede SANKCIJE????

Cjenik koji je" ponuđen" je ovakav: (nije navedeno jel bruto ili neto)

Subota popodne 300 kn
Nedjelja (12 sati ) 750 kn
Blagdan (12 sati ) 1200 kn

Molim da mi javite kako je u drugim Ispostavma i Županijama
I gdje izričito piše da mi to moramo????(koji Pravilnik???)

Hvala
LP