[smartdoctor] DEŽURSTVA VIKENDOM I BLAGDANOM

  • From: Senad Muslić <senad.muslic@xxxxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 16 Mar 2014 18:11:32 +0100

Poštovana kolegice,

            mislim da smo već pisali o tome na listi, a ukoliko griješim onda
ću Vam pojasniti.

            Obzirom da je HZZO svojedobno ponudio koncesionarima ugovaranje
rada u  "posebnom dežurstvu" temeljem plaćanja DTP-a za "kratki orijentacijski
pregled" za cijenu od 55 kuna bruto za cijeli tim, prema mojim informacijama do
sada se minimalan broj kolega koncesionara Zagrebačke županije javio na tu
ponudu HZZO-a.

             Dom zdravlja Zagrebačke županije predao je HZZO-u ponudu za
ugovaranje "posebnog dežurstva" subotom poslije podne, nedjeljom i blagdanom.
Obzirom da nemaju dovoljno zaposlenika DZ-a koji bi mogli raditi u tim
dežurstvima, netko "pametan" u našoj županiji dosjetio se ponuditi
koncesionarima određena sredstva kako bi se koncesionari priključili
zaposlenicima DZ-a u radu ambulanti "posebnog dežurstva".

              Naravno da niti potpisivanje ugovora s HZZO-om, niti s domom
zdravlja nije obveza i nitko ne smije, niti može koncesionarima Zagrebačke
županije uvjetovati pristajanje na navedenu ponudu DZ-a.

               Inače, kolege koji razmišljaju o prihvaćanju ponude DZ-a trebaju
izračunati koliko im se to isplati. Cijene koje ste naveli odnose se na neto
satnicu (60 kuna subotom, 62,5 kuna nedjeljom i 100 kuna blagdanom) uz plaćene
doprinose.
No, potrebno je znati da je porez za te svote plaćen u obveznom minimalnom
iznosu na kojeg koncesionar sukladno svojim prihodima treba platiti i razliku
poreza. Također, temeljem godišnje prijave poreza na tu svotu još se plaća
dodatnih 40% poreza.

               Kada je voditelj ispostave Samobor sazvao sastanak i
koncesionarima ponudio navedene svote, sastanak je bio gotov za 5 minuta i
nitko od nas nije prihvatio tako mizernu ponudu DZ-a.

               Županijsko povjerenstvo HLK Zagrebačke županije također se
negativno izjasnilo povodom te ponude DZ-a, ali u svom zaključku naglašava da
je pravo svakog koncesionara da samostalno odluči hoće li prihvatiti ponudu

S poštovanjem,

Senad Muslić
Samobor

Poslano s mog iPad uređaja