[smartdoctor] Re: VIJESTI NOVA TV 03-04-2012

  • From: dr. AZENIĆ <dom.zdravlja.cakovec16@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Apr 2012 12:33:59 +0200

ja sam to shvatila ovako: ako mi imamo x pregleda, onda svaki naš 4., tj x:4
bude upućen u SKZZ. No, vidim da je sada na listi prijedlog da je njih
(liječnika u SKZ) 4x više nego nas pa bi onda oni po nekakvoj ovdje predloženoj
logici utoliko više trebali imati pregleda??! Ja za takove usporedbe nisam.