[smartdoctor] Re: VIJESTI NOVA TV 03-04-2012

  • From: dr. AZENIĆ <dom.zdravlja.cakovec16@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Apr 2012 08:17:20 +0200

Ne smijemo to raditi, tako bismo se izblamirali- ne uspoređivati naš i njihov
broj posjeta.- Oni imaju i odjele i dg pretrage, njihov j  princip rada potpuno
drugačiji. Imam susjedu nefrologa, vrlo vrijednu kolegicu, često raspravljamo o
ovakvim problemima. Internistički bi, pr. pregled uvijek trebao birti
prošireni, a kod nas, uz ovoliku dnevnu frekvenciju, mi radimo ciljane, kratke
preglede, imamo pacijente koji su nam dobro poznati.
Ponavljam, ne uspoređivati naš i njihov broj pregleda.
Inače, Leo, čestitam na ovome s ministrom.
Pozdrav, Zdenka