[smartdoctor] Re: USKOK - Farmal

  • From: Ilonka kasalo <ordinacija.opce.medicine.dr.med.ilonka.kasalo@xxxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 16 Nov 2012 18:09:42 +0100

Citiram Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>:

I JA SAM ZA

I ja sam za... i usput poruka za Ladu:ne možeš ni zamisliti
koliko ovih dana odvjetnik (koji živi s HHZO-m kako ti kažeš)
radi i kolika je podrška, moralna, ljudska i iznad svega pravna
našim kolegama i svima nama u ovoj situaciji.

Pozdrav svim kolegama i ugledajmo se u naše generale koji su
čistog obraza došli iz Haga iako su mnogi deset godina
pljucali po njima.
Ilonka Kasalo

Dana 16. studenoga 2012. 17:12 Ranko Miholić <rmiholi06@xxxxxxxxx> je
napisao/la:

....radino po vremenskom normativu ...........samo recite od kad........ja
sam za........obavijestiti i sedmu silu..........

Dana 16. studenoga 2012. 16:49 Marija
<marija.plepelic-kluk@xxxxxxxxxxx>je napisao/la:

**
-ja sam za -  *ZA*
Marija

Date: Fri, 16 Nov 2012 09:46:51 +0100
From: joskender@xxxxxxxxx
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx

*ZAR SAMO NAS 40-AK DAJE PODRŠKU KOLEGAMA I KOLEGICAMA*
*ZAISTA SMO "ŽALOSTAN" STALEŽ *(najblaže rečeno)
*I treba da nas gaze*

Dana 16. studenoga 2012. 09:21 dr Zlatko Sušanj
<zlatko.susanj@xxxxxxxxx>je napisao/la:

U Japanu bi ministar počinio harakiri (seppuku)<324.png>

 Dana 16. studenoga 2012. 09:02 Silvestra Kolega <
silvestra.kolega@xxxxxxxxx> je napisao/la:

Možda ima još dobrih ideja da se nas čuje onako kako znamo.
 Pametno odmjereno učinkovito, možda duhovito.
Što bi uradili doktori u nekim drugim sredinama.

Silvestra

"jskender"

   Moj Telekom Portal - brzo i jednostavno administrirajte sve Vase HT
usluge    na http://moj.hrvatskitelekom.hr