[smartdoctor] Re: USKOK - Farmal

  • From: Mira Pilipovic Juric <mira.pilipovic.juric@xxxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 16 Nov 2012 13:35:17 +0100

štovane kolege,
pišite najjeftinije lijekove od bilo koje firme.Svaka firma ima nešto
najjeftinije. Čuvaje državni proračun-mirovine ,plaće ,socijalna davanje za
potrebite ,ali ne za one koji dobivaju lažna primanja,rade na crno ,imaju
kuće od 200 m2 ( a gruntovno se vodi kao ledina).Budite uzor svima u
Hrvatskoj jer i kada Vas pljuju i lažno optužuju ,vjerujte da će pravda
pobijediti.
Naša kolegica koja se našla na popisu -izuzezno radišna ,požrtvovna,majka 4
dijece ,koja Je teško nalazila zamjenu i za svoj porodiljski dopis.Ne znam
da li je kao majka 4. dijeteta odležala i onih 40 minimalnih dana nakon
poroda.Mi ,mnoge majke trudnice i porodilje čuvamo  kako bi povećali
natalitet u Republici Hrvatskoj.Ako budemo imali potrošnju lijekova
,potrošnju pomagala ,kućnih njega ispod 100%,Vi se ne trebate bojati.Država
,a ni HZZO ne trebaju nam reći ni hvala, a kamoli neku novčanu nagradu ,kao
što je to nekad bilo 15 000 kn.Njoj je potreban dobar odvjetnik ,i  ako
treba neka obrani svoju čast kao nevini general Gotovina i Markač
Mnoga pomagala mi naknadno određujemo -trake za šećer jer aparatiće dobiju
na internom odjelu,diabetičkim udrugama.Da li vi možete utjecati na takvu
potrošnju i da li Vi u tom slučaju favorizirate određene firme? Sigurno
ne.Zašto je potrebo pisati nepotrebne hipolipemike ,IPP Ii dr . kad zato
nema nikakvih potreba.Treba vidjeti sve ,a ne samo primarnu.Osobno svakom
pacijentu sa nalazom iz SKZ uz napomenu napišem svoj komenter. Uz
preporučeni hipolipemik ,a uredne nasmoće ,kao i IPP bez ikakvih gastričnih
tegoba .Ako nije zadovoljan ,pošaljem po prigovoru u HZZO-e ,ili na
bolničko povjerenstvo za lijekove NEKA GA ŠALJE BOLNIČKI DOKTOR  KOJI JE TO
PREPORUČIO.Neki dan mi je došao pacijent sa psihijatrijske kontrole kojemu
je bila preporučena elicea  i rekao mi je ne mojte mi više pisati citram
jer taj ljijek nevalja -navodno rekao psihijatar -ja hoću eliceu.Bolnićki
doktori u mnogim slućajevima preko pacijenata vrše mobing nad nama.
Odgovornost za kvalitetu i djelotvornost snosi HALMED  i  oni sudionici
koji stavljaju lijekove na listu ako je najjeftiniji lijek u usporedbi sa
originalom manje kvalitetan i djelotvoran to nije naša odgovornost.Vjerujem
i istu djelovornost i kvalitetu.
Pozdrav svim mojim kolegama i kolegicama iz svih dijelova HRVATSKE ,posebno
mojim primarcima.Dokažite da je potrošnja ispod 100% moguća ,a da nije
kriminalno dijelo iako će te možda biti pod povećalom za eventualno
favoriziranje određenih farmaceutskih kuća -koje su imale hrabrosti sniziti
cijene ,a time dobiti veći promet i time pomogli kolegama primarcima da se
uklope u potrošnju do 100% po ugovorima.ZAŠTO JE POVEĆAN BROJ PELENA -SKORO
100% i DA JE TO BILO POTREBNO?.Dali je  primarna donijelna takav pravilnik.

PNG image