[smartdoctor] Re: Tribina o COM-u u Bjelovaru 01-08-2011

  • From: Zrinko Karlovic <zrinkokarlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 12 Aug 2011 12:10:57 -0700 (PDT)

Sve mi se čini da koliko god naši ugovori bili beskonačno dugački ipak su neprecizni i valjda bi ih trebalo utrostručiti u opsegu da ih HZZO (možda) ne mi mogao izokrenuti tako da nas izigra.  Jer, u ugovorima se govori o limitu DTP, govori se o tome kako se pišu koji računi, ali nigdje nije izrijekom navedeno da se oni međusobno ne preklapaju.  A kako je to već u pravu, ono što nije izrijekom zabranjeno...

Tako da se potpuno slažem s Tobom, i ono što sam samo htio naglasiti jest da je Vegasoft svoj dio odradio maksimalno uredno, o ostalima se ne mogu izjašnjavati, ali naš problem je na drugoj adresi (po čemu mi se ta adresa čini poznata u kontekstu "naš problem"?).

Pozdrav

Zrinko

Date: 12.8.2011 19:23:25

U Vegasoftu postoje odvojeni računi za inozemce, za lijekove koje troše inozemci, za DTP osiguranika kategorije "H" itd... svaki mjesec mi odlazi kutija disketa zbog toga.  A onda svakog mjeseca dobijem od HZZOa odgovor da je jedna ili dvije od njih bila neispravna, poneka je bila prazna ili je nedostajala (a ja uvijek osobno otputujem u ČK i dajem im račune i diskete u ruke, dakle nije izgubljeno na pošti)...  Vegasoft to sve ima, samo mi od tog nemamo koristi!

Date: 3.8.2011 16:53:17

Objašnjenje:

1. SAV se ugovoreni i odrađeni rad (redoviti rad + dežurstvo + pripravnost + COM) uračunava u tjedni dopušteni limit od 48h !

2. ugovorna je obveza sudjelovanja u radu COM-a ali temeljem sklopljenog ugovora o tome, ne BEZ sklopljenog ugovora !

3.  ne postoji zakonska obveza sklapanja ponuđenog ugovora po principu "viđeno-kupljeno" već temeljem Zakona u obveznim odnosima (ugovor je pisani dogovor dviju strana slobodnom voljom) .

4.  cijena sata rada?
Ja sam predložio Mariu, dok smo se vozili iz Bjelovara u Zagreb, u ponedjeljak, da treba inzistirati kao minimum za pregovore, na slijedećoj kombinaciji:

a) za preventivne programe je donekle nužno prihvatljivo 5% od glavarine - dopuštam da je za pretpostaviti da "mali" tim ima manje pacijenata za obuhvatiti od "većeg" tima (u prosjeku) unutar nekog preventivnog programa ...

b)za rad u COM-u i za dežurstva cijena jedne smjene od 7h (07-14 ili 14-21) mora minimalno biti u visini 10% od vrijednosti standardnog tima !

Leonardo Bressan, dr med
Glavni tajnik KoHOM-a
Predsjednik Podružnice KoHOM-a za PGŽ
Predsjednik Skupštine koncesionara PGŽ
Predstavnik koncesionara PGŽ u UV DZ PGŽ
Član Koordinacijskog odbora za borbu protiv ovisnosti Grada Rijeke
Član Operativne radne skupine pri HZZO za e-zdravstvo