[smartdoctor] Re: Tribina o COM-u u Bjelovaru 01-08-2011

  • From: "Magdalena Nardelli" <ambulanta-babino-polje@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 10 Aug 2011 12:42:20 +0200

Morena, i ja mislim da je to jedini način da pokrijemo radna mjesta na
otocima.Pozdrav Magdalena
            From: JASNA SLOVACEK <slovacek.jasna@xxxxxxxxx>
            To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
            Date: Thursday, August 4, 2011, 7:45 AM

            Pozdrav,

            1. cijene Udruge privatnih poslodavaca u zdravstvu su formirane
prema cjeniku komore i uglavnom su veće od cijena komore, tako da je taj uvjet
zadovoljen.

            2. ne može privatnik imati Ugovor o djelu zato što on nije
zaposlenik nego obrtnik, za njega su već doprinosi uređeni drugačije. Obrtnik
za svoju uslugu uvijek ispostavlja fakturu, a ugovor o djelu se potpisuje sa
zaposlenicima kojima se tako uplaćuju doprinosi i sva potrebna davanja.

            3. što se tiče radnog vremena mislim da nije bitno kako si ga tko
uredi, normalno da je drugačije tko je sam u ordinaciji i gdje rade dvije
smjene. Važno je da se pomakne da se svaki dan radi 8 sati da se popuni fond
sati, a dežurati subotom nije potrebno ako se sudjeluje u radu COM-a jer su
pacijenti zbrinuti.

            Jasna Slovaček-Cesarec

database 6352 (20110805) __________

  http://www.eset.com