[smartdoctor] Tko zna ?!

  • From: dr. Željka Perić <zeljka.peric@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Oct 2013 19:44:17 +0200

Poštovani  , ma gdje bili !

zadivljena količinom prekrasnih opažanja koje čitam ovih dana / a i ranije ,
naravno / , pretužna sam jer mi se čini kako ovaj naš brak / što veli
maestralni Vlado - neradnik / klizi svome kraju. I sjetih se jedne divne
Cesarićeve pjesme :

Ko zna , ah niko , niko ništa ne zna, krhko je znanje , možda je pao trak
istine u me , a možda su sanje , još bi nam mogla desiti se ljubav ; kod
večernjih lampi , mi ćemo se kradom pogledat ko stranci , bez imalo svijesti
- koliko nas vežu neki stari lanci.

E , baš zbog tih lanaca - pokušajmo da nam se desi ljubav.

Najljepše zahvaljujem na mogućnosti da budem sa svima Vama na ovoj listi , a
onoj zgodnoj , pametnoj , razložnoj plavuši želim sretan rođendan , svako
dobro , ponajviše zdravlja i šaljem veliku pusu iz Slavonije.