[smartdoctor] Stavimo glave skupa...posljednji poziv putnicima i posadi

  • From: Danko Pušćenik <danko0009@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Oct 2013 19:32:07 +0200

Dragi moji!

Zadnjih dana se uzburkala naša kohomovska scena.Iz svega navedenog,vidljivo
je da postoje različita razmišljanja o trenutnoj situaciji.Grupa
nezadovoljnih je jako ljuta i želi smjenu kompletnog Izvršnog odbora
Kohom-a.Žele formirati novi IO sastavljen isključivo od nepotpisnika novih
ugovora(u našoj maloj kohomovskoj obitelji informacije idu brzinom
svjetlosti).Druga grupa(uključujući i moju malenkost) misli da je IO uradio
puno za obiteljsku te da kolegama treba dati priliku da odrade svoj mandat
do kraja.Tim više jer je u tom IO-u zastupljenost potpisnika i nepotpisnika
sličan zastupljenosti u populaciji obiteljskih liječnika(80:20% a u IO-u
72:28%)

U raspravi se iskristaliziralo nekoliko činjenica:

1.Potpisnici ugovora su zadovoljni novim ugovorima.Na anketu koju je
postavio Mario je odgovorilo 30-ak kolega i svi su izrazili zadovoljstvo
ugovorima zbog više razloga.Neovisnost o broju pacijenata,mogućnost realnog
prilkazivanja svog rada,financijska dobit itd..Bilo je i nekoliko sugestija
za poboljšanje koje treba akceptirati i težiti poboljšanju.Ali kao što je
Anita ŠR napisala"..evolucijski put ugovora je uzlazan.".

2."Splitska struja" ukazuje na vremensku ograničenost ugovora i još neke
manjkavosti.Kolege ajde da pričekamo tu famoznu 2014. i vidimo što će se
dogoditi.Potop? Sumnjam.Osobno ne vjerujem da će ugovori biti drastično
srezani.A vjerujte da će u slučaju rezanja,rezati sve.Stanje u državi
ionako nije sjajno.

3.Hipokrat-dio kolega je nezadovoljno angažmanom Kohom-a u ovom vrlo
osjetljivom slučaju.IO je naveo dio svojih aktivnosti u tom pogledu.Naravno
da nije sve za listu.No ništa nije gotovo.Ines nas je pozvala da dođemo sa
svojim prijedlozima i sugestijama i da odradimo ono što se može.

Vlado Neradnik je lijepo napisao priču o braku,bračnoj terapiji te
prijedlogu za terapiju u smislu formiranja interesnih grupa.Jer mi se
razlikujemo u svom statusu,afinitetima,željama,ideologiji..I  da se ne
treba sramiti udruživanju u interesne grupe ako se to radi pošteno.
No nigdje nisam vidio u njegovom mailu da bi jedna interesna grupa trebala
imati svu vlast u udruzi.

U više navrata sam naglašavao na Vijećima da Kohom treba zastupati sve
obiteljske liječnike Hrvatske.Iako smo mi ponekad na sastancima
zaboravljali da našu struku čini i ona TIHA VEĆINA kolega koji se neće
javno izražavati ali imaju svoje mišljenje,želje i potrebe.

I zato kolegice i kolege IZAĐIMO NA SKUPŠTINU,UKLJUČIMO SE U RASPRAVU I
GLASAJMO PREMA SVOJOJ SAVJESTI  nakon rasprave pune uvažavanja za tuđe
argumente.

I za kraj najvažnije:
                OPSTOJNOST KOHOMA NE SMIJE DOĆI U PITANJE.A OPSTATI MOŽE
SAMO KOHOM KOJI ĆE ZASTUPATI SVE ČLANOVE(I POTPISNIKE I NEPOTPISNIKE  I
DOMSKE ).

Kao što je Morena napisala":...jesmo li ozbiljna udruga koja će povezivati
sve LOM/SOM i potpisnike i nepotpisnike i urbane i ruralne i domske i
koncesionare i male i velike i opremljene i neopremljene i stručne i one
manje stručne...SVE?!
ILI?
Razmislimo."

P.S.Vikice i društvo razmislite o ovome kad pokušavate rušiti stari IO i
slažete križaljku za novi.Mislim da Ines i društvo ovo nije zavrijedilo.