[smartdoctor] Re: Specijalizacija iz obiteljske medicine

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 14 Sep 2011 22:30:17 +0200

Dotoresa, ne bih htjela da izgleda kao da se izmotavam, ali realno sagledajte
situaciju :
1. kako da uopće STIGNEM pročitati otpusno pismo ( ako mi ga se pacijent
udostoji donesti) kada imam doslovce 2 ( DVIJE) minute po pacijentu ?
2.uzalud mi je pisati povijest bolesti specijalisti kada se on NE UDOSTOJI niti
pročitati skraćenu verziju toga koju sam napisala na uputnicu ( npr. deda
mjesecima ima kateter, ja to uvedem i izmjenjujem, ambulantno napravim obradu
koju mogu / da ga ne pošaljem urologu " praznih ruku" / , sve nalaze u kratko
napišem na uputnicu i kažem pratnji da priloži nalaze, a urolog mi u povijesti
bolesti od 3 reda odgovara  "pacijent upućen zbog nalaza urinokulture.
Preporučam Nolicin po urinokulturi.Sada se učini izmjena katetera" A ja prije 2
dana promjenila kateter.
3.kada god mi pacijent DOZVOLI pregledam ga. Jučer baka Ivka stala na sestrina
vrata i meni viknula "E oš mi za neurologa. Da nečekam. Samo uputnicu. Da ne
čekam, prevoz me čeka."Ja ju pitam da zašto neurologu. Ona opet vikom: " Glava.
Glava i ova ruka"  Pa sam joj napisala uputnicu za neurologa pod dg: Cephalea.
Sy CB. Danas je telefonom tražila sanitetski nalog. I još mi je rekla "Šta tako
s menom razgovaraš, da mi se sad plače"  A jebat ga. Glava.Glava i ova ruka.
4.zašto bi se mi prilagođavali metodama i načinima rada kliničara ?? Molim ?
Zašto bi ja trebala parirati i impresionirati briljantnim znanjem ama baš
svakog specijalistu stanice s 3 dlačice proximalnoga tubula ? Zašto bih  bila
manje vrijedna ako ne znam postaviti dijagnozu bioptata slezene pod mikroskopom
? Jel to moj posao ? Pa tko to može znati cijelu medicinu ? Zar se to isto
očekuje od urologa ? Kada na odjelu urologije netko dobije herpes zoster oni
zovu infektologa + dermatologa. I nikom ništ. A kada bih ja to napravila onda
bi se infektolozi postavili na stražnje noge. Ljudi. Mislim da pričamo o
dvostrukim kriterijima. Koliko nama vremena otpadne na savladavanje "
nemedicinskih sadržaja" ?
Na dugoselskoj hitnoj je ovo ljeto radio ZAVRŠENI UROLOG. Čovjeku je trebala
lova , pa je na ugovor radio na hitnoj ( uz pauzu u bolnici jer je kakti
spremao neki doktorat ili slično ) Dežurali smo skupa, ja prvih 10 sati uopće
nisam znala koji je to, mislila sam da je iz druge ispostave. Ljudi, pa čovjek
je radio i puhao i znoji se ISTO kao i ja. Čak moram priznati da sam se ja
bolje nosila kada su u igri bila djeca, babe, foliranti, zajebanti, premazani
svim mastima i slično.Od sveg svog silnog znanja vjerojatno uspješnije nego što
bih to ja je vratio herniju u trbuh, iako je i sam rekao da ga je vlasnik
hernije (deda) sam navodio kako, jer si deda to inače radi sam, a sad je
familija pozvala hitnu. Od sveg tog silnog znanja svakom je sa šmrcavicom pisao
uputnicu za labos i svaki put dobio tresavicu kada mu je sestra rekla: labos
može samo leukocite i urin, i nema labosa do pondeljka. On tijo CRP i DKS.
Fantaš. I ja bi terenca na 4 pogon, al jebat ga, mož ga fantat