[smartdoctor] Re: Specijalizacija iz obiteljske medicine

  • From: Dijana Rs <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 14 Sep 2011 15:04:07 +0200

Po onome kako se oni sami osjećaju.
Ja Vam mogu reći da sam sa specijalizacijom razvila osjećaj sigurnosti u poslu
koji prije nisam imala.
Ali najvažnije od svega je da se kod cijele generacije razvila samosvijest u
vlastitu vrijednost, kao i u taj osjećaj vrijednosti koji imamo.
Nakon što je krenula specka, moramo priznati, da je tiha struka postala glasna
i točno zna što hoće. I ne boji se to glasno reći i suprostaviti se
autoritetima državnog aparata. A i kolegama kliničarima.
Htjeli to reći glasno ili ne, specka je iznjedrila cijelu jednu novu generaciju
obiteljskih liječnika.
I mislim da je to bila najvažnija stvar koju nam je donijela.

A osobni stav svakog od nas nakon specke je vjerojatno različit. Ja moram
priznati da su moji pacijenti također promijenili stav prema meni. Jeli to zbog
onog spec nakon imena ili mog drugačijeg stava prema njima , ne znam.

Poslano s mog iPhone uređaja