[smartdoctor] Re: Specijalizacija iz obiteljske medicine

  • From: Tajnik Kohom <kohomtajnik@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 14 Sep 2011 06:29:59 -0700 (PDT)

Dragi kolega,

odazivam se na Vaš poziv da se širokogrudno izjasnim, stoga se unaprijed
ispričavam na eventualnoj duljini ...

1. da, smatram da smo vlastitim nečinjenjem i ograničavajući se isključivo na
kukanje i plakanje, doveli poimanje specijalizacije obiteljske medicine na
dosad najniže grane.

2. Što se tiče Predsjednika i Dopredsjednika Hrvatske liječničke Komore, kao i
Predsjednika Stalnog Povjerenstva za Primarnu zdravstvenu zaštitu, ako njihove
specijalizacije nemaju istu težinu/važnost, jedini je uzrok objašnjen u gornjoj
točki.
I to je jedan od mnogih razloga zašto je nastala Koordinacija Hrvatske
Obiteljske Medicine, ali moram priznati da je teško djelovati proaktivno dokle
god među obiteljskim liječnicima postoje kolege koji stalno 'kukaju' i upiru
prstom, ali se ne usude i činiti nešto ...

3. Pitanje prednosti prilikom zapošljavanja u struci nije vezano uz
jednakovrijednost specijalizacija, već samo i isključivo uz Pravilnike o radu i
onima o zapošljavanju u Domovima zdravlja, bolničkim ustanovama, itd ...
Uvođenjem koncesija u zdravstvu, pružena nam je svima prilika da utječemo na
sustav odlučivanja na razini Domova zdravlja kroz mehanizam Skupština
koncesionara i biranjem što više naših predstavnika u upravna tijelka istih, no
nisam siguran da sam negdje pročitao da su se najgorljiviji 'kritičari' i
potrudili takvu priliku iskoristiti i ponuditi nešto novo i primjerenije, a
morate priznati i da je to pitanje poštenja prema sebi i kolegicama/kolegama,
zar ne ?

S ovime smatram temu i prepisku zaključenom.

Želim ugodan rad ....

Leonardo Bressan, dr med
Glavni tajnik KoHOM-a
Predsjednik Podružnice KoHOM-a za PGŽ
Predsjednik Skupštine koncesionara PGŽ
Predstavnik koncesionara PGŽ u UV DZ PGŽ
Član Koordinacijskog odbora za borbu protiv ovisnosti Grada Rijeke
Član Operativnih radnih skupina pri HZZO za e-zdravstvo