[smartdoctor] Re: Smanjenje koeficijenta

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 9 May 2013 21:56:04 +0200

Da li ste registrirali da je već davno smanjena i općenita vrijednost boda
osnovnih usluga .Stoji u gornjem desnom polju.
Naravno nama i drugim radnicima u općem pojmu sve manje a njima pri kopanji
vlasti sve više.Ovo s autima i mobitelima je stvarno -fale mi riječi za to.
ONI MORAJU IMATI SVE MOGUĆE DA BI NEFUNKCIONIRALI.
Istovremeno očekuju i naređuju obavljanje naše službe bez posebnog plačanja
ambulanata,auta,mobitela,labtopa,instrumentarija etc/turizam,hitna,COM/
Ne mogu nastaviti jer ću se zbljuvati.Idem meditirati.

Dana 8. svibnja 2013. 13:54 dr Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx> je

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević