[smartdoctor] Re: Slobodna Dalmacija 07-08-2014

  • From: Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx>
  • To: slomići <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Aug 2014 21:04:39 +0200

ma, jedno VELIKO novinarsko pero da ne kažem g....
sada bi željela soliti pamet svojim znanjem medicine
(navodno je netko rekao da je išla na med.faks 2 god), sada
već zna tko je zadužen za trijažu, za prevenciju, za skrininge, za-------
ps.
ovo od HZZOa je dobra ideja, nisam vidio publikaciju da bi se na nju mogao
osvrtati
ali ova novinarka proganja sve što ima veze sa medicinskom strukom

Dana 8. kolovoza 2014. u 16:27 Jasminka Obrovac-Gudelj <

--
"jskender"