[smartdoctor] Skupstina KoHOMa ukratko.

  • From: AL <athelas.loraiel@xxxxxxxxx>
  • To: Lista Kohom <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 12 Oct 2013 23:45:14 +0200

Evo se zavrsilo.
Izvjesca su prihvacena.

Predsjednica KoHOMa je imala izvjesce koje cemo pokusati objaviti, a kojim je
opravdala povjerenje svih nas koji smo davali i koji joj dalje dajemo puno
povjerenje.
Prihvaceno s jednim suzdrzanim glasom, što dovoljno govori.

Izvjesce predsjednika povjerenstva za PZZ je bilo malo preopširno kao za
Komorinu skupštinu, ali to možemo razumjeti obzirom da se - kako je sam
istaknuo - obracao svojoj izbornoj bazi.

Nama ostalima kojima je muka od svih izbora je preostalo obraćanje supatnicima
i suputnicima i suborcima na putu u bolje sutra.

Dopredsjednik je davao ostavku, vise ni ne zna gdje sve.

Sadašnjoj predsjednici i cijelom IOu je izglasano puno povjerenje.

Bilo je ljudi koji su na razne načine izbjegli konfrontaciju (nisu ni dosli)
ili su brzo pob-otišli (godišnjice, svadbe, rastave, rođenja...ispričnice
obiteljskih doktora), bilo je ljudi koji nisu clanovi ili su djelomični
članovi, a glasati su htjeli, bilo je argumenata obje strane, potpisnika koji
nisu htjeli potpisati i nepotpisnika koji nisu htjeli nepotpisati, domskih i
nedomskih, bilo je čestitara koji su glasali protiv, a nakon glasanja izjavili
da im je drago da je proslo drugim smjerom, bilo je promatraca - bilo je svega,
ali nije bilo nekulturnih ispada nego demokratske rasprave.  (Uz koji višlji
ton, al svi se slažu zbog malog broja mikrofona u dvorani pa se moralo
podviknut koju) i na koncu nije bilo izgubljenih - ostali su samo pobjednici!

Jedan clan IOa nije ostao suzdrzan, nego je glasao protiv sebe i svojih
postupaka. Mene uvjeravaju mudriji od mene da je i to moguce, a ja sam skloniji
pripisati to "reality dysfunction-u" ili nekim budućim, vražjim izborima.

Mnogi smo plakali, neki glasno, neki tiho, neki u sebi.
(Marija ja tebe jako volim. Kad ne vidiš il ne znaš - Vjeruj.)

Jednog mudraca su pitali zašto im svima u životu vjeruješ, aludirajući na zlobu
ljudi, a on im je odgovorio zbog dva razloga: sebičnog - puno je lakše i ljepše
živjeti bez sumnje i bez nepovjerenja u ljude, makar se koji put razočarao.
A koji je drugi?
Rekao je: "Želim biti tu kad opravdaju moje povjerenje. To mi je najljepše, a
za to moram biti s njima i uz njih".

Najvaznije je da idemo dalje.

Još je velik put pred nama da učinimo kraljicu medicine, našu obiteljsku
medicinu najboljom u EU i svijetu u državi kolijevki obiteljske medicine!

Ali imamo ljude, pamet, mudrost, kritičare i ustrajnost kao pravi selski
doktori od kojih smo nastali - da dodjemo do tog cilja sa što manje žrtava.

Ps. Moramo cesce imat izglasavanja nepovjerenja jer nikad do sada kao
predsjednik nisam vidio toliko starih, istaknutih, glasnih članica i članova da
su na vrijeme, u cijelosti, odjedanput uplatili tolike članarine.
Bez opominjanja.
I bez prijetnji.

Voli Vas sve, ali i obiteljsku medicinu iznad svega,

Vaš m.m.

Mario s iphonea