[smartdoctor] Re: Skupstina KoHOMa ukratko.

  • From: "Marija" <marija.plepelic-kluk@xxxxxxxxxxx>
  • To: "'AL'" <athelas.loraiel@xxxxxxxxx>, "'Lista Kohom'" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 13 Oct 2013 20:00:05 +0200

Mario,u nekim demokracijama postoji nešto što se zove institucija neopozive
ostavke.Nakon izglasavanja nepovjerenja 1/3 Skupštine i to ljudi koji su
rodili i očuvali neokaljanu udrugu do ove godine mislim da si trebao
odstupiti iz IO a.Ako si mislio na Mariju (Plepelić-Kluk)),onda ti moram
reći da ste me Ljilja i ti duboko razočarali i iznevjerili moja očekivanja
potpisujući nove ugovore kao članovi IO a.Ostali članovi me nisu iznenadili
jer sam od njih to i očekivala.Ne želim ponavljati priču iz Biograda, ali
nadam se da mi neće biti zabranjen dolazak na prvo Viječe pa da s
kontroliranim emocijama pokušam reći što mislim o svemu tome.
Mario,ako si to meni (Mariji)napisao da me voliš,nemoraš ti mene voljeti,ali
sam očekivala da sam kao i još neke kolege zavrijedila malo više tvog
poštovanja.Bezuvjetno vjerujem samo Bogu.Tebe i Ljiljanu sam doživljavala
kao mlade,neposredne,pametne,neustrašive mlade kolege koji mogu uz pomoć
ostalih učiniti puno, stavljajući osobne  iza općih interesa("NOVE UGOVORE
SMO POTPISALI JER SU FINANCIJSKI POVOLJNIJI I JER SADA MOŽEMO PRIKAZIVAT SVE
ŠTO RADIMO).Alo!Ljiljo,to mi vrijeđa inteligenciju,kako ti kažeš.
Ona sinoć loše izrežirana predstava u kojoj su sudjelovale neke
kolege(Ivica,Morena,Anita)su bile razlog da se ne javim za riječ.Ja tako
neznam.Tom društvu nisam htjela dati gušta da vidi kako plačem u sebi,tiho
ili na glas.Vi to ne bi tako i tako razumjeli.
Ne Mario,nismo svi pobjednici.Na žalost pobjednike je i ovaj puta vodio
novac.

Marija PK