[smartdoctor] Re: Paneli

  • From: Vjekoslava Amerl Šakić <vjekoslava.amerl.sakic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 24 Oct 2013 13:44:30 +0200

Od studenog prošle godine radim panele i za potreebe predavanja trebala sam
i analizu podataka. Dečki iz Vegasofta su bili jako susretljivi, ali već
sama činjenica da ih moram zvati kako bi mi izvukli određene parametre mi
veže ruke, jer ne želim gnjaviti. Koliko smo samo podataka spremili u naše
e-kartone!!!! Koliko bi samo vrijednih informacija iz njih mogli dobiti!!!!
Još samo da to postane interesantno osiguravatelju i svi će informatičari
začas omogućiti upotrebu baze podataka. Sretno!! Vjeka