[smartdoctor] Fw: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] e-naručivanje

  • From: "Dr. Jadranka Okmazic" <okmazic.jadrankaord.opce.medicine@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 24 Oct 2013 14:19:03 +0200

eto teme za novinarku škaričić
----- Original Message -----
From: Suzana Posavčević
To: smartdoctor
Sent: Wednesday, October 23, 2013 12:36 PM
Subject: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor]
e-naručivanje

I kod mene

Dana 23. listopada 2013. 11:43 Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx> je
napisao/la:

  Sad mi je došao još jedan pacijent kojega su isto otpravili s urogije i više
nema nikakvih e-termina, sustav e-naručivanja se izgleda raspao, zelena crta
trči po svom kutu ekrana bez ikakvih daljih aktivnosti...

  Dana 23. listopada 2013. 10:51 <ninaknezevic@xxxxxxxxx> je napisao/la:

    Daj tu potvrdu isprintaj da pokazes ravnatelju ZB

    Poslano s mog iPhone uređaja

    23. 10. 2013., u 08:49, Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx> napisao:

      Sve više odjela u Međimurju odbija naručiti pacijenta bilo kakvom metodom
osim elektronski, iako pacijent otputuje 50km do bolnice vrate ga svom
liječniku.  Danas sam poslušao urologe i naručio pacijenta.   Dobio je termin
01.01.2015. u 9:15. Trebam li dodati da naša bolnica nema dežurstvo urologa i
da oni na Novu godinu nikad ne rade?  Osim ako ne planiraju nakon štrajka
uvesti nove termine, a očito planiraju vrlo dugoročno...

--
Suzana Posavčević