[smartdoctor] Re: Paneli

  • From: "itomic" <irenat@xxxxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 24 Oct 2013 17:16:52 +0200

Kako ja stalno stiskam i stiskam dečke iz Vegasofta  / I TO OD prapočetaka
panela – 9/2012/ da naprave svojevrsnu knjigu panela (ali takvu koju onda ja
mogu pretraživati po kojekakvim kriterijima) i do sada nisam imala uspjeha :-((
.. pozdravljam svakog tko hoće STISKATI  kako bi upisani podatci zaista postali
vrijedni podatci , a ne samo UPISANI podatci. I to ne samo Vegasoftovce već i
ostale G2 “dečke” :—).
Irena TV